top of page

Els Millors Llocs On Fer Fotografies


No hi ha llocs que de sempre us han agradat i que us agradaria anar-hi?

Avui us parlo dels 3 llocs on jo voldria viatjar!

Hawaii:

Potser és el lloc on tothom voldria anar, però jo des de petit (4 anys) que somio de visitar aquest paisatge increïble, ple de natura i les seves increïbles postes de sol.

Islàndia:

És un país que fa poquet que m’ha començat a impressionar i agradar, he començat a veure fotografies i sembla impressiona’n i súper bonic.

Noruega:

Aquest país de petit ja m’agradava molt l’únic que m’agraden més els altres dos...però sense dubtes visitaré aquest país increïblement bonic!

Avui també us volia parlar del blog, i del que passarà duran l’estiu.

Com ja saveu al estiu és molt difícil poder penjar articles, deixaré articles preparats però pot ser que algun divendres no pugui tindre un article!

Espero que us agradi molt l’article que us serveixi d’ajuda i com sempre...

Disfruteu De La Fotografia!

 

https://www.instagram.com/gvilademunt

https://www.youtube.com/channel/UCNa9qn4fcpARuDWh06GOPbg


Folow my

  • Instagram Classic
  • Twitter Classic
  • YouTube Social  Icon
bottom of page