top of page

#365DaysProject


Avui us vull parlar del projecte més gran que tinc entre mans.

Parlo de penjar 365 fotos al any. Des de el dia 1 de gener estic pengen una foto cada dia.

Avui volia recordar tots els bons moment i dolents que porta aquest repte.

Cada dia per el matí em llevo i quan ja soc casi persona, és a dir desprès de menjar qualsevol cosa i de prendrem un got d'aigua...comença l'acció.

Uns quants dies que passo per un lloc que és diu institut...no crec que el conegueu...és avorrit, no el recomano.

Si no estic per allà és què estic fent fotografies.

Mira primer al meu terrat i si no estic per allà es que estic passeja’n per Collserola, per la platja o per els carrers de Barcelona.

Ja gent que és diverteixen altres coses com jugar a la play o jugar a futbol, un moment...d’acord si em sobra una 1h faig algú de les dos coses.

Però el que volia dir és què és la meva passió i per això no m'importa haver de tindre una fotografia preparada(d’acord no, trio la foto que penjaré els últims 5 minuts) i editar-la, ni pensar la frase que en realitat intentes reflectir els teus sentiments en les 4 paraules que hi poses, no tindre mandra de posar tots els hastags però sobretot, no tindre por dels likes que acabi tenint la foto.

Cada dia que passa amb els meus amics, amb una càmera i amb l'esperança de poder ser la persona que vull ser de gran.

Espero que us agradi molt l’article que us serveixi d’ajuda i com sempre...

Disfruteu De La Fotografia!

 


Folow my

  • Instagram Classic
  • Twitter Classic
  • YouTube Social  Icon
bottom of page