top of page

Entrevista Pau Mira


1. Com vas començar en el mon de la fotografia? I amb quina càmera?

El meu pare és aficionat, he començat amb la Nikon D50.

2. Amb quina càmera fas les teves fotografies actualment? Utilitzes alguna aplicació per editar les fotografies?

Faig totes les fotos amb la D50 i les edito amb Lightroom i Photoshop.

3. Tens una pagina web? Perquè l’utilitzes?

Sí, per fer proves… No es la definitiva ni molt menys, només tinc fotos antigues. La utilitzava per mostrar la meva feina, però l’he deixat de banda. Tinc en ment obrir- me una pàgina web professional amb totes les fotos actuals.

4. Tens pocs anys, i ja tens molts seguidors! Quants anys portes a Instagram?

Amb fotografia nomes uns 5 mesos, abans era tot postureig…

5. Tens algun fotògraf preferit? Algun referent?

A Instagram @ehovu, en general m’agranen uns quants…no vull tancar-me en ningun estil ni temàtica, no tinc ningú preferit.

Moltes gràcies!

Espero que us agradi molt l’article i com sempre...

Disfruteu De La Fotografia!

 


Folow my

  • Instagram Classic
  • Twitter Classic
  • YouTube Social  Icon
bottom of page