top of page

Material Fotogràfic Per L’Estiu


Hola a tots avui us porto tots el materials que porto a la meva motxilla de fotografia durant l’estiu.

·Com sempre dic sense una càmera no podem fe re és a dir que l’element més important, la meva càmera, la Nikon D3200.

Si teniu més d’un cos de càmera no dubteu de portar-lo!

·Com a segon element parlem de l’objectiu, o objectiu, jo us recomano tindre més d’un objectiu. Jo porto dos, 18-55mm i 55-200mm

Amb els objectiu jo porto incorporades les lents o els protectors, perquè no ocupin espai.

Sempre va be tindre algun filtre per si vols provar nous color, més o mig llum…

Jo porto 2 protectors i un polaritzador.

·Desprès no et poden faltar targetes SD, és casi obligatori portar-ne 2 com a mínim, una a la càmera una de repòs, bàsicament per 2 raons: la primera per si li passa re a la primera targeta, i la segona raó, és que si no pots passar-te les fotos a algun Disdu o ordenador, tindre més emmagatzematge per fer fotografies. Jo porto una de 32GB i una de 16GB.

Amb tot això ja pots sobreviure però ara us recomano portar algun altre complement:

·Si tenies previst fer fotografies a persones el que no us podeu deixar és un flaix, el flaix a vagades t’aporta una mica més de llum i les fotografies queden molt millors.

També heu de pensar si no voleu tan de sol...Jo m’emporto sempre una petit para-sol per l’objectiu.

·Si el que voleu és gravar o tindre unes fotos sense haver de estar pendent de si queden borroses o mogudes, el que no us podeu deixar és un bon trípode.

El que si que heu de tindre en conta és que un trípode bo vulguis o no pesa lu seu i l’haureu de portar a sobre...Busqueu-li un bon lloc perquè si ha de ser el vostre acompanyant de viatge no us pot molestar molt.

·Ara us dono un consell personal, jo us recomano que us compreu un disdu de 1Terabite per poder guardar-hi totes les fotografies que feu durant el viatge.

·I a l’aigua? Podeu trobar Gopro’s molt barates o de altres marques molt be de preu, jo recomano molt tindre una per poder segui fent fotografies dintre l’aigua!

Espero que us agradi molt l’article que us serveixi d’ajuda i com sempre...

Disfruteu De La Fotografia!

 


Folow my

  • Instagram Classic
  • Twitter Classic
  • YouTube Social  Icon
bottom of page